13.09.2018

Palamut Buğulama nasıl yapılır tarifi

Son derece sağlıklı bir palamut tarifi... İşte adım adım palamut buğulama yapımı



Malzeme Listesi

1 adet büyük boy palamut
3 adet orta boy domates
3 adet orta boy soğan
3-4 adet yeşil biber
6 diş sarımsak
ince kıyılmış maydanoz
3 adet defne yaprağı
karabiber, pulbiber, tuz

Hazırlanışı

Adım 1
Teflon tavaya 2 kaşık sıvı yağı ekleyin. Tavaya piyazlık doğradığınız soğanı atıp kavurmaya başlayın.
Adım 2
Birkaç dakika sonra üzerine sarımsak, domates, biber, defne yaprağı, maydanoz ve baharatları ilave din. Ardından isteğinize göre ister dilimlenmiş yuvarlak isterseniz de uzunca kestirdiğiniz palamutları ilave edin.
Adım 3
Son olarak da üzerine yarım su bardağı su koyup kısık ateşte 30 dakika pişirin. Afiyet olsun!

Related Posts

Palamut Buğulama nasıl yapılır tarifi
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.