Header Ads

Sağlılı ve güçlü saçlar için besinler

Sağlıklı saçlar her ne kadar kullandığınız temizlik ve bakım ürünlerine bağlı olsa da beslenme programınızın da saç sağlığına etki ettiğini unutmamalısınız. Beslenme ile saçınızın ihtiyaç duyduğu vitamin, mineral ve proteinleri almanız saçınıızn daha sağlıklı olmasına fayda sağlayacaktır. İşte beslenmenizde dikkat etmeniz gereken besinler...



HAVUÇ
Göz sağlığında önemli bir yerde olan havuç içeriğindeki A vitamini sayesinde saç köklerini de güçlendirir. Aynı zamanda saçın sağlıklı uzaması, parlak ve dayanıklı gözükmesi için de önemlidir.

SOMON
Saçlarınızdaki mat görüntünün nedeni Omega-3 eksikliği olabilir. En kaliteli Omega-3 kaynağı olan somon balığını diyetinize eklemeniz saçlarınızın daha yumuşak olmasını ve saçlarınızın elastikiyetini korumasına yardımcı olacaktır.

KABAK ÇEKİRDEĞİ
çekirdeği içeriğindeki Omega-6 yağ asitleri sayesinde saçınızın sağlığını korumaya yardımcı olur. Aynı zamanda içeriğindeki protein, çinko ve demir saçınızın daha güçlü olmasını sağlar.


YUMURTA
içeriğindeki selenyum, çinko, kükürt ve demir sayesinde saç köklerinin daha güçlü olmasını ve saçın parlaklık kazanmasını sağlar.

YOĞURT
Yoğurtun içindeki B5 vitamini ve demir saçların sağlıklı uzamasına yardımcı olur. Aynı zamanda içeriğindeki kalsiyum sayesinde saç köklerini güçlendirir.



BADEM
Badem içeriğindeki E vitamini ile saçların daha parlak, nemli ve sağlıklı olmasını sağlar. Aynı zamanda saça esneklik vererek saçların koparak dökülmesini engeller.
Yorum Gönder
Blogger tarafından desteklenmektedir.