Sağlıklı bir ramazan geçirmek için diyet önerileri



Sahur Önerileri:
* 1 adet peynirli tost, 1 adet yumurta, domates, biber, salatalık, 5 adet zeytin, 1 bardak süt.
* 2-3 dilim ekmek, 2 yumurta ile yapılmış melemen, 1 bardak ayran, 1 şeftali
* 2 dilim börek, söğüş salata, 4-5 kaşık etli sebze yemeği, 1 bardak yoğurt, 1 dilim karpuz
İftar Önerileri:
* 1 kase çorba, 2 dilim ekmek, 1 porsiyon etli sebze yemeği, 1 kase cacık, 2 saat sonra 1 dilim güllaç, çay-kahve, 1 saat sonra 2 adet meyve, yatmadan 1 saat önce 1 bardak süt, 1-2 adet galeta.
* 2 dilim börek, 1 dilim peynir, söğüş salata, 1 bardak taze meyve suyu, 2 saat sonra 1 porsiyon zeytinyağlı sebze yemeği, 3 adet köfte, 1 bardak ayran, 3-4 kaşık pilav, 1 saat sonra 2 adet meyve, yatmadan 1 saat önce 1 tane meyveli yoğurt.
* 1 porsiyon ızgara balık, salata, 2-3 dilim ekmek, 1 bardak taze meyve suyu, 2 saat sonra 2 top dondurma, 2-3 adet meyve, yatmadan 1 saat önce 1 bardak süt veya ayran, 3-4 kaşık pilav, 1 saat sonra 2 adet meyve, yatmadan 1 saat önce 1 tane meyveli yoğurt. 4. 1 porsiyon ızgara balık, salata, 2-3 dilim ekmek, 1 bardak taze meyve suyu, 2 saat sonra 2 top dondurma, 2-3 adet meyve, yatmadan 1 saat önce 1 bardak süt veya ayran, bir kaç adet bisküvi.
lezzet.com

0 yorum: