17.05.2010

Çoban salatası tarifi

MALZEMELER
4-5 Adet domates
2 adet salatalık
yarım demet yeşil soğan
2 adet sivri biber
1 adet yeşil sarımsak
yarım demet maydanoz
limon
zeytinyağı,tuz ve kırmızı pul biber
YAPILIŞI
Bütün malzemeler ince ince doğranır üzerine sıvı yağı, limon, tuz ve kırmızı pul biber eklenir ve karıştırız domates kabuklarıyla gül yapıp süsleyebilirsiniz. Salatayı servis tabağına alın ve sofraya getirin.

Related Posts

Çoban salatası tarifi
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 yorum:

Tulis yorum
avatar
20.05.2010 13:13

Ayşe Yaman'ın sponsorluğunda yaman etkinlikler çerçevisinde KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizi de etkinliğime davet ediyorum. Ayrıntılar için http://mutfaktayimm.blogspot.com adresin'den bana ulaşabilirsiniz. Nefis tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum.
Sevgiler...

Reply